Istorija HENNLICH logo-a

Istorija logo-a je stara skoro koliko i čovečanstvo. Koristili smo simbole da bismo se identifikovali i definisali za vekove, ako ne milenijume. Dizajn simbola se koristi za vizuelnu komunikaciju identiteta – bilo kroz hijeroglife, porodične ambleme ili korporativne logotipe.

Poslovanje, a time i vizualna istorija HENNLICH-a počinje septembra 1922., kada je Hermann August Hennlich, star samo 22 godine, osnovao rudarsko-industrijsku kompaniju u češkom gradu Duhcov.

Originalni HENNLICH logo korišćen je od 1922. do kraja tridesetih godina prošlog veka. Prozorsko staklo, prve zgrade kompanije u Duhcovu je na sebi imalo ovaj logo.

Logo od 1922. do 1939.

 

Prozor na zgradi kompanije u Duhcovu Generalni direktor Markus Zebich sa originalnim prozorskim sataklom sa starim logoom HENNLICH-a u Subenu

 Logo od 1940. do 1978.

Logo je promenjen 1940., dodat je “čekić i malj” što je trebalo da predstavi blisku vezu kompanije sa rudarskom i metalrurškom industrijom.

Nakon Drugog svetskog rata, sudetsko nemački narod je proteran iz svoje domovine. Porodica Hennlich našla je svoj drugi dom u Austriji gde ponovo otvara kompaniju u gradu Šerdingu. Ono što se nije promenilo je logo.

 

 

 

Logo od 1940. do 1978.

 

Hermann A. Hennlich je idalje imao mnogo kontakata sa austrijskim kompanijama, kojima je logo bio poznat. Štaviše, pedesetih godina prošlog veka u Austriji je jošuvek cvetala rudarska industrija. Tako da je bilo logično da se logo zadrži.

 

Logo do sada

Sredinom sedamdesetih godina, zatvorene su mnoge rudarske kompanije u Austriji. Portfolio proizvoda kompanije HENNLICH se takođe značajno promenio tokom godina u pravcu industrijske tehnologije.

Godina je 1978., unuk Hermann-a A. Hennlich-a, Hermann W. Zebich je tek počeo da radi za kompaniju. Jedna od njegovih prvih, vizuelno značajnih promena bio je razvoj novog logotipa – koji se i danas koristi.

 

"Više nisam želeo da koristim logo povezan sa industrijom koja nije imala budućnost", objasnio je Hermann W. Zebisch.

Inspirisan beskonačnom Mobijusovom trakom, novi logo je takođe trebao da ima postojeći trouglasti oblik. Nakon razmatranja brojnih rešenja, izabrao je simbol sa tri isprepletana trougla.

Za njega su bezvremenski oblik i povezani elementi u logotipu, tako dobro odražavali HENNLICH-ov identitet,da se i danas koristi gotovo nepromenjen. Predstavljaju “beskonačnu” vezu izmenđu proizvođača, kompanije HENNLICH i kupca.

 

 

Logo od 1978.

 

HENNLICH 100

Logo posebno razvijen za jubilarnu 2022. godinu, inspirisan istom simbolikom, simbol beskonačnosti koga formiraju dve nuge broja 100, ukazuju da HENNLICH ne samo da se osvrće na veliku prošlost, već se fokusira i na budućnost.

 

 

Logo godišnjice sa nulama koje formiraju simbol beskonačnosti

istorija HENNLICH logoa