Pneumatski ventili

Manuelno/mehanički pokretani ventili

Manuelno/mehanički pokretani ventili

Serije M i M/A poseduju širok spektrum manuelno tj. mehanički pokretanih pneumatskih ventila, na primer, potiskivača, poluge sa koturom, opružnih poluga koji mogu da se isporuče za različitim funkcijama i priključcima.

KriterijumiSerija M:

  •  Metalno kućište
  •  Može da zamene proizvodi tržišnog lidera
  •  Opseg pritiska do 10 bara
  •  Sistem modularnog sklopa


Serija M/A:

  •  Povoljna alternativa u odnosu na tržišnog lidera
  •  Kompletni proizvodni asortiman do veličine priključka G1/2"i
  •  Opseg pritiska do 10 bara
  •  Visok kapacitet pritiska
  •  Mala težina
  •  Veliki, jednostavni modularni sistem
Broj putanja-funkcija2/23/2

3/2

4/24/35/25/3
VezaM5M5SQ4G1/8G1/4G1/8G1/2G1/8G1/8G1/4G1/2G1/8G1/4G1/2G1/8G1/2
SerijaMMM/AM/AMM/AMM/AMM/AM/AMMMMM/AMM/AM/AM/AM/A

 

 

2/2 ventil za kontrolu smera

  •  Protok od 1 (P) prema 2 (A) 
  •  1(P) = priljučak za komprimovani vazduh
  •  2(A) = radni priključak


Funkcija 2/2 ventila za kontrolu smera, direktno upravljanje, NC (normalno zatvoreno)

  •  U mirnom položaju opruga stiska element sa zaptivkom na sedište ventila 
  •  Medijum podržava zaptivni efekat, nakon uključivanja magnetnog kalema otvara se element sa sedišta ventila putem   magnetne sile tako da medijum može da teče od P prema A 
  •  Nakon isključivanja magnetnog kalema, opruga stiska element na sedište ventila tako da je ventil zatvoren 


3/2 ventil za kontrolu smera

  •  Osnova je 2/2 ventil za kontrolu smera sa dodatnim ventilacionim priključkom
  •  1 (P) = priključak za komprimovani vazduh
  •  2 (A) = radni priključak
  •  3 (R) = ventilacioni priključak
  •  Funkcija, klizni ventil


Funkcija 3/2 ventila za kontrolu smera, direktno upravljanje, NC (normalno zatvoreno)

  •  U mirnom položaju opruga stiska element na sedište ventila P - izlaz A je pri tome spojen sa R
  •  Nakon uključivanja magnetnog kalema, element se povlači prema R i time se zatvara, spoj P se otvara prema A
  •  Nakon isključivanja magnetnog kalema, opruga stiska element nazad u stanje mirovanja


5/2 ventil za kontrolu smera

  •  1(P) = priključak za komprimovani vazduh
  •  2(A) = radni priključak
  •  3(R) = ventilacioni priključak za radni priključak 2
  •  4(B) = radni priključak
  •  5(S) = ventilacioni priključak za radni priključak 4


4/2 ventil za kontrolu smera

  •  1(P) = priključak za komprimovani vazduh
  •  2(A) = radni priključak
  •  3(R) = ventilacioni priključak
  •  4(B) = radni priključak


- Funkcija 4/2 ventila za kontrola smera je ista kao kod 5/2 ventila za kontrola smera.
  Međutim, dva ventilaciona priključka interno su povezani kao jedan priključak.

4/3 ventil za kontrolu smera

  •  1(P) = priključak za komprimovani vazduh
  •  2(A) = radni priključak
  •  3(R) = ventilacioni priključak
  •  4(B) = radni priključak
  •  Pneumatski priključci imaju isti naziv kao kod 4/2 ventila za kontrola smera
  •  4/3 ventil za kontrola smera dodatno je opremljen sa srednjom pozicijom (zatvoreno ili otvoreno)
  •  Dvostrani cilindri mogu da se zaustave putem 4/3 ventila za kontrolu smera ili da se postave u stanje bez pritiska
  •  Zatvorena verzija: klip cilindra se zateže pod pritiskom u nulti položaj
  •  Otvorena (ventilaciona) verzija: klip cilindra može da se pokreće bez pritiska


5/3 ventil za kontrolu smera

  •  1(P) = priključak za komprimovani vazduh
  •  2(A) = radni priključak
  •  3(R) = ventilacioni priključak za radni priključak 2
  •  4(B) = radni priključak
  •  5(R) = ventilacioni priključak za radni priključak 4
  • Pneumatski priključci imaju isti naziv kao kod 5/2 ventila za kontrola smera
  • 5/3 ventil za kontrola smera dodatno je opremljen sa srednjom pozicijom, koja može biti zatvorena ili otvorena